loading...
بدنساز و بدنسازی
یه بـدنـســاز بازدید : 58537 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (20)

 

http://edcoan.ir/wp-content/uploads/images2.jpg

دیانابول چیست؟

دیانابول یك استروئید خوراكی و تزریقی می باشد كه اثرات بسیار قوی در ساخته شدن و متابولیسم پروتئین در بدن دارد .
دیانابول نیز مثل بسیاری از استرئید های خوراكی مانند اكسی متالون از شاخه داروهای آلفا الكیلت c17 تشكیل شده است و از این رو شباهت بسیاری با اكسی متالون دارد ولی خواص آنابولیك آن از اكسی متالون بیشتر است .

دیانابول با افزایش نیتروژن در خون و بالانس آن تولید و همچنین جذب پوتئین در عضلات را افزایش داده و سبب رشد توده عضلانی بدن می گردد از این رو دیانابول جزو استروئیدهای بسیار قوی با خاصیت آنابولیك بالاست .
دیانابول خوراكی بیشتر در قرص های 5 میلی گرم (آنابول) بوده و نوع تزریقی این دارو نیز وجود دارد . دیانابول را به خاطر داشتن سرعت بالا در عضله سازی استروئید عضله ساز گویند.
وزن ورزشكار 1 تا 2 كیلو در ابتدای دوره 6 هفته ای بالا می رود و در پایان دوره 8-6 كیلو افزایش وزن خواهد داشت كه 5-4 كیلوی آن عضله است و مابقی آب و نمك می باشد و با قطع دارو كم كم دفع می شود .
افزایش توده عضلانی در نتیجه افزایش و همچنین ضخیم شدن بافت های عضلانی با جذب پروتئین بیشتر می باشد . از لحاظ عملكرد میزان جذب آب دیانابول نسبت به اكسی كمتر بوده ولی قدت كمتری نیز نسبت به اكسی به ورزشكار می دهد . البته این افزایش وزن كمتر از نظر كیفین بسیار مناسب تر است زیرا حدود نیمی از وزن افزایش یافته از اكسی احتباس آب در بدن است كه این نسبت در دیانابول بسیار كمتر می باشد ولی مابقی عوارض استروژنی در هر دو وجود دارد البته در دیانابول كمی كمتر است .
دیانابول یك داروی مناسب برای دوران آماده سازی مسابقات می باشد زیرا با مصرف هم زمان كلومیفون و نولوادكس و مسترلون می توان از افزایش احتباس آب و نمك در بدن بسیار كم كرد و نتیجه مطلوب تری گرفت .
دوز مصرفی در بین ورزش كاران 15 تا 40 میلی گرم در روز می باشد كه حتما و حتما همانطور كه در مورد اكسی نیز گفته شد به خاطر سمی بودن تركیبات از شاخه داروهای آلفا الكیت ها دوره نباید از 6 و حداكثر 8 هفته تجاوز كرد .
یكی از موثر ترین دوره ها دوره هم زمان دیانابول با دكا می باشد اما در این دوره نباید دوز دیانابول بیشتر از 30 میلیگرم در روز باشد اما می توان مقدار دكا را به خاطر كم بودن عوارض زیاد كرد . ولی به هیچ عنوان دوز دیانابول و یا اكسی را برای افزایش كارایی بیشتر از حد مجاز بالا نبرید .
مصرف هم زمان دیانابول با دكا تا سقف زیر مجاز می باشد :
دیانابول 30 میلیگرم روزانه + دكا 400 میلی گرم در هفته
این بالا ترین دوزی است كه شما می توانید از این 2 دارو در كنار هم مصرف كنید و مصرف بیشتر آن با عوارض شدیدی همراه می باشد .
مصرف هم زمان دیانابول با انواع تستسترون عوارض زیادی دارد . پس توصیه نمی شود . البته مصرف هم زمان دیانابول و تستسترون به همراه دكا حجم بسیار زیادی میدهد اما اگر خواستید زمانی دیانابول را به همراه تستسترون استفاده كنید حتما زیر نظر مربی آگاه باید باشید زیرا عوارض آندروژنی این دوره بسیار شدید می باشد .
برای به دست آوردن قدرت بدون افزایش وزن و حجم مصرف دیانابول با اكس اندرلون و یا وینسترول مفید می باشد كه در دوره های خشك كردن نیز از اكس اندلون و وینسترول ( استنازول ) استفاده می شود .
زمان فعالیت دیانابول در خون 6-8 روز می باشد . كه حدود 1 تا 2 ساعت پس از مصرف مقدار آن در خون زیاد می شود . پس بهتر است قرص ها را 2 بار در روز میل كنید یعنی در دو نوبت تقسیم كنید تا نتیجه بهتری داشته باشد .
كمترین دوز دیانابول كه عوارض جانبی در آن به ندرت به وجود می آید 20 میلی گرم در روز می باشد كه برای مبتدی ها تجویز می شود .البته بهتر است در دوره اول از دیانابول مصرف نكنید .
از عوارض جانبی دیانابول می توان ریزش مو زدن جوش و سمس شدن كبد و سایر عوارض آندروژنی را نام برد .
حال برای اینكه سلامت خود را باز گردانید مصرف آنتی استروژن ها و آنتی آكنه ها و داروهای ضد ریزش مو را جدی بگیرید .


مقدار مصرف در حرفه ای ها : 25 تا 50 میلیگرم روزانه
مقدار فعالیت دبانابول در بدن :8-6 ساعت می باشد
مدت ماندگاری در تست های كنترل دوپینگ : 6 هفته

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اشکان در تاریخ 1395/03/12 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

همونطور که دوست عزیزمون اشاره کرد عوارضش بعدا خودشو نشون میده .... یه دفعه میبینی بعد از دو سال دیگه هر چی میخوری بالا میاری و کبدت سرطان میگیره... اینا رو دیدم که دارم میگم.... مگه میشه قرصی که این همه بدن رو تغییر میده عوارض نداشته باشه؟؟؟؟؟ من خودم مصرف کردم و در عرض چهار هفته آنزیم های کبدم تو آزمایش به شدت رفت بالا .... هیکلم خیییلی اومده بود رو فرم ولی دو ماه بیشتر دووم نداشت مثل باد خالی شد

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/08/06 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
میخوام یه دوره شروع کنم به نظر شما اوکسی بهتر جواب میده یا دیانابول؟
با وزن 85 کیلو چه دوزی باید استفاده کنم؟
اگر بخوام ناندرلون هم کنارش استفاده کنم چی؟
ممنون میشم جواب بدید.
با تشکر

این نظر توسط hamed در تاریخ 1394/05/15 و 7:31 دقیقه ارسال شده است

سلا با عرض خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون. من 18 سال سن دارم.چند ماهی میشه باشگا میرم . ایا قرص دیاناوول ضرری داره برام. لطفا ب ایمیلم بفرستید . منتضرم مرسی

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1394/05/09 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

من ازاین دارواستفاده کردم حجم اسپرم کم شده

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1394/05/09 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

من ازاین دارواستفاده کردم حجم اسپرم کم شده

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/03/30 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

دوستای عزیز معمولا عوارض بعد شش ماه خودشو نشون میده.

این نظر توسط فرزلد در تاریخ 1394/03/14 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

به عرض سلام.
میخواستم اشاره ای به افزایش حجم قلب داشته باشید.
آیا این عارضه در زمان کهولت سن کشنده است؟

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/01/14 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

سلام.من 3 سال سابقه تمرین دارم.بدنم خوبه.تا الان فقط یه کراتین مصرف کردم.الان یه کراتین گرفتم قرص مکمل ژریوتین هم گرفتم.با 100 تا آهن و 3 تا آمپول depo medrol با ویتامین e و یه قرص ترکیبی ( کلسیم منیزیم زینک ویتامین d ) و 100 تا قرص دیانابول 10 میلی.چطور مصرف کنم ک حد اکثر نتیجه رو بده.ممنون

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1393/11/01 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

سلام.من قرص دیانابول گرفتم روش نوشته methadienone و نوشته 20mg میخوام بدونم تقلبیه با نه چون همه میگم بیشتر قرص هاش یا 10 mg یا 5mg .اگه زود ج بدید ممنون میشم

این نظر توسط sina در تاریخ 1393/10/24 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

سلام من 5 سال حرفه ای کار میکنم روزی 9 تا هم میخورم هیچ عوارضی هم ندیدم اقا رضا دارو شاید به شما نسازه پیش اومده به بدنی بسازه و رو یکی ن


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را در چه اندازه ای می بینید؟
    شما طرفدار کدام بدنساز هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 686
  • بازدید کلی : 139,885
  • کدهای اختصاصی